Vietnam - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Albert Keizer - WaarBenJij.nu Vietnam - Reisverslag uit Sneek, Nederland van Albert Keizer - WaarBenJij.nu

Vietnam

Blijf op de hoogte en volg Albert

22 Augustus 2017 | Nederland, Sneek

wel hier mij eerste verslag. het duurde even, door alle internet perikelen, eindelijk zover.
Vertrek van schiphol ging goed. Groot vliegtuig en direct koffie.
13 uur vliegen en we waren in Hong Kong. overstappen duurde twee uur maar ging gewoon makkelijk.
Ander half uur vliegen en we landen in Hanoi. En warm dat het daar was, 32 gr. Geld wisselen en gelijk miljonair. 1 euro = 26.000 dong.
Ik had dus 8.000.000 dong. Toen naar het hotel, dat was een van koloniale klasse. goed eten en de stad in, je kijkt je de ogen uit. Overal kleine bedrijfjes waar hard gewerkt word. S'avonds Laat naar bed. Ander daags naar de Tempel van de Literatuur. Bijzonder om door te lopen, veel oude dingen over hun verleden. Daarna naar het mausoleum van Ho Chi Minh. zwaar bewaakt ligt hij daar op gebaard. Zeer apart.
Anderdaags vertrokken naar Ha Long Bay. Grote rotsen uit zee stekend, ben daar overgevlogen wat zeer de moeite waard was, Daarna inschepen en tussen die reuzen varen, prachtig. Daar ook een grot bezocht. Mooi was die. Ander daags een paar honderd km gereden naar Ninh Minh om een hele aparte pagode te bekijken. Daar in een 5 sterren hotel geslapen. vandaag vroeg vertrokken naar Van Long. Een ha long bay in het binnenland. Waar we met bootjes door hebben gevaren, gewoon ademenemend. morgen naar het geboorte gebied en huis van Ho Chi Minh. Dus als alles goed gaat nu, doe ik morgen weer een stukje. Ga nu slapen.

• 22 Augustus 2017 - 17:30

Henriette:

wat leuk om te lezen pap! zo fijn om te horen dat je geniet.

xxx

Jet

• 22 Augustus 2017 - 17:55

Marjan:

Leuk om te lezen dat je het adembenemend vindt.
    Geniet ervan. Is je gegund

• 22 Augustus 2017 - 22:16

Sabien.:

Zo, jij hebt al veel gezien! Mooi dat je het zo naar je zin hebt en van alles geniet.

• 23 Augustus 2017 - 07:22

Harmen:

jee wat heb je al veel gezien en wat schrijf je t mooi. geniet nog jonge..!!

• 26 Augustus 2017 - 14:38

Yolande Hoekstra:

Hoi Albert, wat mooi wat je daar allemaal meemaakt! Leuk dat wij je kunnen volgen. Ik kijk uit naar de foto's die je maakt! Bij jou thuis alles goed, alleen Bennie vindt het niet ok dat hij niet mee naar binnen mag!! Fijn reis verder, groetjes, Yolande

• 28 Augustus 2017 - 23:40

Emmy:

Hoi Albert! Wat een schitterende reis ben je aan het maken! Reis graag met je mee via de foto's en je filmpjes! Geniet ervan maatje!